Modernisons ensemble - Association SDDS

Partenaire des pouvoirs publics et des entreprises, SDDS milite pour la simplification et la modernisation des déclarations en gestion des RH.

OVERVIEW

This domain association-sdds.org presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have evaluated zero pages within the web site association-sdds.org and found seven websites interfacing with association-sdds.org. There is three contacts and addresses for association-sdds.org to help you contact them. There is one social media sites acquired by this website. This domain association-sdds.org has been online for nine hundred and seventy-eight weeks, sixteen hours, forty-six minutes, and thirty-three seconds.
Locations
Oct 2005

ASSOCIATION-SDDS.ORG RANKINGS

This domain association-sdds.org is seeing a fluctuation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for association-sdds.org

Traffic ranking (by month) for association-sdds.org

Traffic ranking by day of the week for association-sdds.org

ASSOCIATION-SDDS.ORG HISTORY

This domain association-sdds.org was first documented on October 03, 2005. It is now nine hundred and seventy-eight weeks, sixteen hours, forty-six minutes, and thirty-three seconds old.
October

PERIOD OF EXISTANCE

LINKS TO BUSINESS

Ciel logiciels de gestion pour petites entreprises, artisans, commerçant Ciel

Loi de lutte contre la fraude à la TVA. Date de mise en application de la Loi. Amende renouvelable en cas de contrôle. De la Loi de Finances pour 2018. La DSN avec Sage Business Cloud Paie. Pourquoi faire simple, quand on peut. Faire encore plus simple? Artisans, Commerçants, Professionnels Indépendants. Simplifiez votre facturation et votre comptabilité avec Sage 50cloud Ciel.

EBP - Logiciel de Gestion, Comptabilité, Paie pour PME - TPE

Talentia Software éditeur-Intégrateur logiciels de gestion

Paie et Administration du Personnel. Gestion de la Performance Financière. Mise en œuvre et Consulting. Nos Bureaux à Travers le Monde.

WHAT DOES ASSOCIATION-SDDS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of association-sdds.org Mobile Screenshot of association-sdds.org Tablet Screenshot of association-sdds.org

Simplification et Dematerialisation des donnees sociales

demolliere andre

Immeuble "Le Colisee 2"

Paris, 75017

SOFRACS SARL

Anthoni Noyon

5, cite Voltaire

Paris, 75011

GANDI SARL

Service Technique

63 - 65 Boulevard Massena

Paris, 75013

ASSOCIATION-SDDS.ORG HOST

We revealed that a lone page on association-sdds.org took one thousand one hundred and forty-one milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider association-sdds.org not secure.
213.186.33.17

c.dns.gandi.net
b.dns.gandi.net
a.dns.gandi.net

BOOKMARK ICON

SERVER OPERATING SYSTEM

I observed that association-sdds.org is employing the Apache server.

Modernisons ensemble - Association SDDS

DESCRIPTION

CONTENT

This domain has the following on the web site, "Co Meta4 - Tour dAsnières - 4, avenue Laurent Cély 92 606 Asnières-sur-Seine." Our analyzers observed that the web site also said " CPA, C3P, CPF." The Website also stated " Prélèvement à la source PAS. La dématérialisation des données sociales se généralise. En 2011 ont été tranmsises 31 millions de DUE Déclar. La simplification au bénéfice de lentreprise, tel est le sens de la dématérialisation pour SDDS! Dynamique et proactive sur tous les sujets importants touchant à la dématér." The website's header had modernisons as the most important keyword. It was followed by ensemble which isn't as highly ranked as modernisons.

OTHER BUSINESSES

sdfr Un site utilisant WordPress

À but non lucratif S. R Soins à Domicile de Fontainebleau et sa Région. Notre équipe intervient sur prescription médicale. En soins et en accompagnement. Le coût de nos prestations est intégralement pris en charge.

Association Section Paloise Rugby

Rugby Digest M14 et M15 Fém. Rugby Digest M14 et M15 Fém. Les enfants licenciés à la Section Paloise peuvent beneficier dune place ayant-droit pour les matchs de TOP 14. Publié par Xavier DU BERNARD. Publié par Xavier DU BERNARD.

Accueil - Sentiers, Association de chantiers dinsertion à Dijon

Cabotes et maison de vignes. Murs en pierre et murets. Est engagée depuis 20 ans dans la restauration du patrimoine. En pierres et la valorisation du territoire. Avec réalisation de charpentes, restauration de couvertines de murs et couverture en laves. 8230; Nous réalisons également des aménagements paysagers.

Association Serge Antoine

Tel est la question sur laquel.

Association Services

Are you sure you want to cancel? You may lose unsaved information! 2018 WJWeiser and Associates.